Wyniki Rozdania.

Witajcie,

Dziękuję Wam za to że wzięłyście udział w rozdaniu. I napisałyście o czym chcecie poczytać. Już od jutra będę sukcesywnie recenzować produkty o których napisałyście w komentarzach.

W wyniku losowania zestaw kosmetyków Oriflame wygrywa  :

Monika

W skład zestawu wchodzą:

  1. Krem do twarzy SOL (na słońce) 50
  2. Woda toaletowa Rock Angel by Ewa Farna
  3.  Pogrubiający tusz do rzęs Giordani Gold Delight
  4. Błyszczyk do ust Giordani Gold Dreamy Moments

Mam nadzieję,że kosmetyki przypadną Ci do gustu.

Ale to nie wszystko. Mam też nagrodę specjalną za…. twórczość literacką dla 

anioleek89

 

Dziękuję Ci za super wierszyk kosmetyczny

O jakimś różu poczytać bardzo bym chciała,
Ponieważ ma cera poszarzała
Zdrowego kolorytu by w końcu nabrała.
Moje policzki byłyby pięknie zarumienione
A wszystkie koleżanki z pewnością zaciekawione
Co takie robię, że moja cera promienieje
Lecz ja im szybko te wątpliwości rozwieje
Różu od Oriflame używam
I dzięki temu coraz więcej nowych spojrzeń zdobywam.
Moja twarz nabrałaby blasku
Czy o zmierzchu czy też o brzasku
Policzki byłyby rozświetlone
Oraz pięknie podkreślone :)

Nie mogłam pozostawić go bez wyróżnienia i ufundowałam specjalnie dla Ciebie drobny upominek. Jest to scrub do ciała

Discover HAWAII 

Mam nadzieję, że trafiłam w gust;)

Czekam na Wasze adresy do wysyłki pod adresem: orikami26@o2.pl

GRATULUJĘ WYGRANYCH.

Jedna uwaga do wpisu “Wyniki Rozdania.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

