Szampon i odżywka z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się od Oriflame

Chciałam Wam dziś przedstawic mojego faworyta wśród szamponów. Jest to Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się. (polecam z odżywką )

to mówi producent na temat produktów:

Szampon

Głęboko oczyszcza włosy za pomocą stymulującego ekstraktu z pokrzywy i olejku z cytryny, które redukują proces przetłuszczania i dodają włosom zdrowego połysku. 250  ml

Odżywka

Odświeżająca odżywka do włosów ze wzmacniającym ekstraktem z pokrzywy oraz oczyszczającym olejkiem z cytryny, które sprawiają, że włosy stają się gładkie i lśniące. Ułatwia rozczesywanie i napełnia włosy świeżością i siłą. 250  ml

To mówie ja:

Szampon i odżywka są super wydajne. Dla mnie bardzo istotna rzecz pachną przepięknie. Nie mogę się uwolnić od tego zapachu. Długo walczyłam z przeciążonymi włosami po szamponach i odżywkach do włosów farbowanych. Ten zestaw daje mi poczucie dobrze oczyszczonych i umytych włosów i skóry głowy. Polecam wszystkim, którzy mają problem z przetłuszczającymi sie włosami lub zbyt obciążonymi kosmetykami do włosów. Szampon pieni się mniej niż te drogeryjne, ale tylko, dlatego że zawiera naturalne składniki saponiny. Mimo to myje i pielęgnuje świetnie. Naprawdę polecam 🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

