Mój codzienny zestaw pielęgnacyjny

ZESTAW CODZIENNY PERFECT BODY OD ORIFLAME

Chciałam Wam przedstawić mój codzienny zestaw PERFECT BODY. Ostatnio ciągle towarzyszą mi w łazience i mam wrażenie, że zostaniemy ze sobą na dłużej. Jestem fanką kosmetyków napinających, ujędrniających i poprawiających, wygląd skóry. Jeśli używa się ich systematycznie naprawdę działają. Wiele kobiet mówi, o tym, że zużyły całe opakowanie a efekty są znikome. To normalne. By zobaczyć zadowalające efekty trzeba stosować taki kosmetyk przynajmniej 3 miesiące 2x dziennie i naprawdę wmasowywać w skórę a nie tylko się smarować.  W skład mojego zestawu wchodzą:

 

SERUM DO BIUSTU

Co mówi producent?

Innowacyjna formuła o natychmiastowym działaniu liftingującym podnosi i podkreśla ponętny kształt biustu. Kompleks 3-D Lifting ujędrnia i sprzyja wyrównaniu tonacji skóry. Dzięki regularnemu stosowaniu skóra na piersiach staje się lepiej napięta, aksamitnie gładka i miękka.

A co mówię ja:

Produktu używam od dawna (z przerwami) Jest naprawdę świetny. Ma fajną konsystencję, jest bardzo wydajny, przyjemnie pachnie i przynosi natychmiastowy efekt. Już po pierwszym użyciu ma się wrażenie, że skóra nabrała delikatności i jędrności.  Pojawia się też efekt napięcia skóry. Ma jeszcze jedna zaletę. Jest wydajny.

Stosowanie:

Wmasowuję dwa razy dziennie kolistymi ruchami w skórę dekoltu szyi i biustu.

 

DZIENNY ŻEL ANTYCELLULITOWY

Co mówi producent?

Zawiera unikalny kompleks Lipo-Burn, który zmniejsza objawy „skórki pomarańczowej”, pomaga ujędrnić skórę i wymodelować kontury ciała. Delikatnie napina i wygładza skórę, a dzięki nietłustej konsystencji szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia lepkości. Rano wmasuj kolistymi ruchami w biodra, uda i pośladki. 150  ml

Rano nasze ciało się budzi i wtedy tempo spalania tkanki tłuszczowej jest najszybsze. Aktywne składniki żelu na dzień pomagają zmniejszać zagłębienia, przywracając skórze jędrność i elastyczność.

Co mówię ja?

Żel fajnie świeżo pachnie. To moje pierwsze opakowanie, więc nie ma jeszcze spektakularnych efektów. Z tego, co widzę po kilku użyciach to: szybko się wchłania i natychmiast daje efekt gładkiej skóry. Mam takie odczucie, że wnika w momencie w skórę. Używam go tylko rano po prysznicu i masażu masażerem z wypustkami ciało jest wtedy pobudzone i jest lepsze wnikanie kosmetyku. Po intensywnym wmasowaniu w skórę pojawia się efekt chłodzenia. Po nałożeniu skóra nie lepi się i można się ubrać prawie natychmiast.

Stosowanie:

Rano wmasować intensywnie w skórę kolistymi ruchami.

 

SERUM NA NOC ANTYCELLULITOWE

 

Co mówi producent?

Intensywne, skoncentrowane serum antycellulitowe z unikalnym kompleksem przeciw zagłębieniom w skórze Anti-Dimple. Redukuje tkankę tłuszczową i wyraźnie zmniejsza objawy cellulitu, przywracając skórze jędrność i sprężystość. Wieczorem wmasować zawartość całej ampułki w biodra, uda, pośladki.

Unikalny kompleks przeciw zagłębieniom w skórze ANTI-DIMPLE zawiera kofeinę i ekstrakt kwiatu lotosu słynące z dobroczynnych właściwości.

Ekstrakt z kwiatu lotosu zapobiega zatrzymywaniu wody w skórze i czyni ją miękką w dotyku, natomiast kofeina spala tkankę tłuszczową i działa wyszczuplająco.

Pierwsze efekty powinnaś zauważyć już po rozpoczęciu stosowania serum. Cała kuracja powinna trwać równe dwa tygodnie. Po tym czasie kondycja Twojej skóry ulegnie zdecydowanej poprawie!

Co mówię ja?

Serum jest podzielone na 14 ampułek, które stosuję się tylko na noc. Jedna ampułka jest mega wydajna!  Ja nie jestem w stanie jej całej wykorzystać na brzuch,uda i pośladki, dlatego smaruję jeszcze przedramiona. Ma płynna lekka konsystencję i wchłania się bardzo szybko. Efekt napięcia widoczny już po pierwszym użyciu. Myślę, że jeśli ktoś ma mała powierzchnię ciała do ujędrniania to ampułka wystarczy mu na 2 razy. Trzeba tylko pamiętać by wykorzystać w ciągu 24h od otwarcia.

Stosowanie:

Jedna ampułkę na noc na partie ciała, które chcemy wyszczuplić, ujędrnić i pozbyć się cellulitu.

 

źródło wiadomości i zdjęcia :ORIFLAME.pl

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

