Paradise – zapach który mnie urzekł.

Od jakiegoś czasu ofercie Oriflame jest najnowszy zapach PARADISE
Nuty zapachowe:
różowy i czarny pieprz oraz frezja
jaśmin, lilia, peonia
piżmo, cedr, zapach jodły i paczuli
Na początku pomyślałam,że to kolejna woda (jedna z wielu kwiatowych) Ale już na wstępie zaczarował mnie sam flakon. Ciężki z grubym dniem i niesamowicie pięknym korkiem który przywodzi mi na myśl rybie łuski 🙂 A zapach…? NIESAMOWITY I ZASKAKUJĄCY. dość mocny, pieprzny ,ale po chwili dolatuje do moich nozdrzy zapach delikatnych kwiatów. Mam wrażenie ,że jest w nim jakaś tajemnica i wcale się nie dziwię,że jego nazwa to PARADISE bo jest prawdziwie rajski. Jeden z zapachów od którego nie mogę się odkleić właśnie czekam na promocyjną ofertę by zakupić sobie 3 flakon. Polecam w połączeniu z lekkim perfumowanym kremem, wtedy zapach naprawdę długo się utrzymuje.
Nie jestem fanką kwiatowych zapachów,ale ten mnie urzekł. Polecam spryskajcie nim swoje nadgarstki i sami zobaczcie 🙂
Jego regularna cena 135zł a już od 12-tego listopada dostępna będzie w cenie za 79,90 zł
Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

